Reklamacije, servis, saobraznost i garancija

REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da je isporučena roba oštećena, da ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 064 500 100 9 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (Naziv kompanije, ime i prezime, telefon) na e-mail [email protected]  i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj od trenutka prijave iste. 

ZAMENA ARTIKALA

Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen ili korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može, ali i ne mora da ima navedene razloge zamene.

U slučaju odustajanja od navedene specifikacije  ili neispravnosti proizvoda. Obavezujemo se da proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi prodavnica www.ard-salon.rs

Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan  da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene, prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

Za uvažene reklamacije, prodavac www.ard-salon.rs snosi sve troškove transporta.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon broj telefona ili na e-mail adresu pošaljite informaciju o broju Vašeg računa-otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam se procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica , delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ARD Salon Doo je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem računa. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u internet prodavnici koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otrepmnici.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

PRAVO NA ODUSTAJANJE

Poštovani kupci, u slučaju odustanka od ugovora, kupac ima prava na povraćaj novca ili zamenu za drugi proizvod u roku od 14 dana kada mu je proizvod predat.

Prilikom odustanka kupac može, ali i ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Povrat sredstava će kupcu biti izvršen nakon što roba bude vraćena na navedenu adresu za prijem obrasca.

Trgovac ima prava da odbije zahtev kupca ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju, zbog toga što je kupac robom neadekvatno ili nepravilno rukovao ili oštetio.

Povrat novca će kupcu biti izvršen nakon što roba bude vraćena na navedenu adresu za prijem obrasca u kompletnom originalnom pakovanju, ne oštećena i bez vidljivih tragova korišćenja.

Povrat sredstava kupcu će se izvršiti na žiro račun koji je naveden u obrascu, u koliko je u pitanju pravno lice koju je robu platio preko računa, a na ruke fizičkom ili pravnom licu koju je robu platio gotovinom.

Troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca.

Podaci koji potrošač priloži u ovom obrascu služi isključivo za evidentiranje izmena u prometu robe i ARD Salon d.o.o. ih neće upotrebljavati u druge svrhe.

Obrazac/Izjavu o odustanku možete preuzeti ovde

Načini plaćanja

Izaberite način plaćanja koji vam najviše odgovara i uživajte u neometanoj kupovini!
Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem

Platite gotovinom prilikom preuzimanja i uživajte u našim popustima i ponudama!
Plaćanje uplatnicom

Plaćanje uplatnicom

Bez obzira da li ste pravno ili fizičko lice, iskoristite naše snižene i akcijske cene plaćanjem direktno na naš račun
Plaćanje karticom

Plaćanje karticom

Olakšajte svoju kupovinu uz mogućnost plaćanja na rate putem vaše platne kartice!
Plaćanje čekovima

Plaćanje čekovima

Dođite u našu prodavnicu i iskoristite prednosti plaćanja čekovima na rate bez kamata!